Tuesday, November 5, 2013

BackUp a Content Database from SharePoint 2010 and Restore it to SharePoint 2010/2013

שלום חברים,

האם לאחרונה תכננתם שדרוג ל-SharePoint 2013 מSharePoint 2010 ויש צורך להעביר את נתוני התוכן שלכם ? או אולי אתה רוצה להעביר כמה databases של תוכן לסביבה אחרת של SharePoint 2010? במאמר זה , אנו נעבור על התהליך של גיבוי את כל הרשימות , האתרים , מאגרי המידע וכו ' שיצרתם באמצעות המוצרים שלכם ב-SharePoint 2010 ונשחזר אותם ב-SharePoint 2013 ו -SharePoint 2010 .

לפני שתתחילו:
עליכם לוודא  שיש שלושה שרתים שיש להם את אותה הסביבה :
• שרת 1 : Windows 2008R2 ; SQL Server 2008R2 ; SharePoint 2010. (השרת ממנו מגבים)
• שרת 2 : Windows 2008R2 ; SQL Server 2008R2 ; SharePoint 2010. (השרת אליו מגבים בסביבת SharePoint 2010)
• שרת 3 : Windows 2012; -SQL Server 2012; SharePoint 2013. (השרת אליו מגבים בסביבת SharePoint 2013)

גיבוי מסד הנתונים ב-SharePoint 2010 ושחזור ב-SharePoint 2013/2010 דורש חמישה צעדים :

1 . לגבות את מסד הנתונים מ- SharePoint Server 2010 באמצעות SQL Server 2008R2 :

• לחצו לחיצה ימנית על מסד הנתונים אותו תרצו לגבות , ולאחר מכן משימות, לאחר מכן backup ...
• ראו דוגמה למטה ;מסד הנתונים הוא WSS_Content :



• לחצו על כפתור Add .
הקפידו לציין את נתיב היעד כדי לקבל את קובץ WSS_Content.bak :



2 . יצירת יישום אינטרנט חדש על SharePoint 2013 / Server 2010 :

• יצירת יישום אינטרנט חדש (WebApplication)
• לאחר שיישום האינטרנט החדש נוצר בהצלחה, נווטו לניהול מרכזי -> ניהול יישומים - > ניהול מסדי הנתונים של תוכן , והסירו את מסד הנתונים של יישום האינטרנט החדש שנוצר:



• בחרו בתיבת הסימון "הסרה מסד הנתונים של התוכן" . לחצו על אישור :



• לאחר שהסרתם את מסד הנתונים של התוכן , מסד הנתונים של תוכן צריך להראות , כי " לא קיימים פריטים להצגה בתצוגה זו "



3 . לשחזר את מסד הנתונים לSharePoint 2013 / Server 2010 :

• העתיקו את קובץ WSS_Content.bak בשרת SharePoint 2010 ל-SharePoint 2013/2010 Server. בחרו את תיקיית המקור והיעד שלכם באופן הבא:



Open -SQL Server 2012/SQL שרת 2008R2 בSharePoint Server 2013/2010 , לחצו לחיצה ימנית על צומת מסד הנתונים, ובחרו לשחזר מסד נתונים :



• רשמו את שם מסד נתונים ובחרו את From device:



• אתרו את הקובץ : 


• לחצו על אישור :






• בחרו בכרטיסייה אפשרויות . הבא בחרו בתיבת סימון החלף מסד נתונים הקיימת . לחצו על אישור :



•תיבת הדו שיח שתופיע תציג כי השחזור היה מוצלח :



4 . אימות מסד הנתונים של תוכן :

הפעילו את ה- Shell של  SharePoint 2013/2010והקלידו את הפקודה:

Test-SPContentDatabase -Name <database name> -WebApplication <URL>

לדוגמה :

Test-SPContentDatabase -Name WSS_Content -WebApplication http://serverName/




5 . הוסיפו את מסד הנתונים של התוכן המשוחזר ליישום האינטרנט החדש :

הפעילו את שורת פקודת PowerShell כפי שמוצג להלן :

Mount-SPContentDatabase “Database” -WebApplication http://sitename

לדוגמה :

Mount-SPContentDatabase  WSS_Content -WebApplication http://serverName/...

• לאחר שהשדרוג הושלם בהצלחה , חזרו לניהול מרכזי -> ניהול יישומים - > ניהול מסדי הנתונים של תוכן , ותחת מסדי הנתונים של התוכן, תראו את מסד הנתונים מופיע תחת יישומי האינטרנט המיועד שלך :




כל מה שנותר הוא לבדוק את תקינות הנתונים באתרים המשוחזרים (SharePoint 2010/2013).

עבור SharePoint 2013:

עברו לאתר SharePoint 2013. כברירת מחדל, האתר שומר את ערכת הנושא של SharePoint 2010. תצטרכו לשנות את זה באופן ידני ל- 2013 . ניתן לעשות זאת על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1 . לחצו על התחל כעת הקישור בחלק העליון של האתר :



2 . לחצו על כפתור שדרוג אוסף באתר זה:



3 . לחצו על אני מוכן :



4 . לאחר השלמת השדרוג ( פעולה זו עשויה להימשך כמה דקות ) , תיבה דו שיח תופיע כדי ליידע אתכם שהשדרוג הושלם בהצלחה :



5 . תהיו סמוכים ובטוחים שאם אתם רואים את הודעת השגיאה הבאה באתר שלך , השדרוג היה מוצלח אבל חכו , יש עוד ....






6 . לפני שמתקינים את המוצרים באתר בשרת 2013 SharePoint , יהיה עליכם לקבל את התנאים שהוצגו בהסכם הרישיון לתוכנה למשתמש קצה :






7 . ברגע שיתקבל, ההתקנה תושלם ! אתם תראו שעכשיו כל המוצרים של האתר מופעלים בתכונות של אוסף אתרים ואפשר לחזור לעסקים כרגיל !









בהצלחה !
רון נס.


============================================================================================================================================================================================================================================================


Hello Friends,

Have you recently upgraded to SharePoint 2013 from SharePoint 2010 and need to migrate your content database? Or maybe you want to move some Content databades to another SharePoint 2010 environment?  In this article, we will walk through the process of backing up all the lists, sites, databases, etc. that you created using your products in SharePoint 2010 and restore them in SharePoint 2013 and SharePoint 2010.

Before you begin:
You will need to have three servers which have the same environment:
  • Server 1: Windows 2008R2; SQL Server 2008R2; SharePoint 2010.
  • Server 2: Windows 2008R2; SQL Server 2008R2; SharePoint 2010.
  • Server 3: Windows 2012; SQL Server 2012; SharePoint 2013.
Back up your content Database in SharePoint 2010 and restore it in SharePoint 2013/2010 in just five steps:

1.    Back up your database from SharePoint 2010 Server through SQL Server 2008R2:
  • Right-click the database of the port which you want to back up, then Tasks, then Back Up...
  • See the example below; the database is WSS_Content:


  • Click the Add button.
Make sure you note the Destination path to get the WSS_Content.bak file:



2.    Create a new Web application on SharePoint 2013/2010 server:
  • Create a new Web application with any port
  • After the new Web application has been successfully created, go to Central Administration -> Application Management -> Manage content databases, and remove the current database of the newly created Web application:


  • Select the Remove content database checkbox. Click the OK and Save buttons:


  • After you have removed the content database, Content Database should show that "There are no items to show in this view," as pictured below:


3.   Restore your database to the SharePoint 2013/2010 server:
  • Copy the WSS_Content.bak file in the SharePoint 2010 Server to your SharePoint 2013/2010 Server. Select your source and destination as follows:


  • Open SQL Server 2012/SQL Server 2008R2 in SharePoint 2013/2010 Server, right-click the Database node, and select Restore Database:


  • Input the Database Name and select the From device radio button:


  • Browse to the .bak file which you copied from SharePoint 2010 Server in SharePoint 2013/2010 Server.

  • Click OK:




  • Select the Options tab. Next select the Overwrite the existing database checkbox. Click OK:


  • A dialog box will appear that states that your restore was successful:


4.    Verifying the content database:
Launch the SharePoint 2013/2010 Management Shell and type this command:
Test-SPContentDatabase -Name <database name> -WebApplication <URL>

For example:

Test-SPContentDatabase -Name WSS_Content -WebApplication http://serverName/...




5.    Add the restored content database to the new Web application:
Run the PowerShell command line as shown below:

Mount-SPContentDatabase “Database” -WebApplication http://sitename

For example:

Mount-SPContentDatabase  WSS_Content -WebApplication http://serverName/...

  • After the upgrade has completed successfully, go back to Central Administration -> Application Management -> Manage content databases, and under your content databases, you will now see the upgraded database listed under your designated Web Application:

For SharePoint 2013 :
  • Go to the SharePoint 2013 site. By default, your site will retain the SharePoint 2010 theme. You will need to manually change this for 2013. This can be done by following these steps:
1.    Click on the Start now hyperlink at the top of the site:



2.    Click on the Upgrade this Site Collection button:



3.    Click on I'm ready:



4.    Once the upgrade has completed (This may take a few minutes), a dialog box will appear to let you know that the upgrade completed successfully:



5.    Rest assured that if you see the error message below in regards to your Site Products that you were successful in completing the steps above! But wait, there's more....






6.    Before your Site Products are installed on your SharePoint 2013 Server, you will need to have accepted the terms and conditions presented in the End-User Software License Agreement:



7.    Once accepted, your installation is complete!  You will see that now all of your Site Products are activated in Site Collection Features and it's back to business as usual!







Good Luck :)
Ron Ness.

No comments:

Post a Comment